Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hehe....Når noen spør hva slags bil dib-jentene har, så har de aller fleste nye, store biler. Ingen som meg her, da ? Kjører 91-modell polo. Er så liten at vi kun får plass til vogna bak (så vidt). Når vi skal på overnattingsturer, må vi kjøre begge bilene (sambo kjører varebil).....hehe. Glad i den lille bilen min, jeg. Har kun kjørt 48 000, så det er jo kjempe bra (kjøpte den av en gammel dame).. meeeeeen, kunne tenkt meg liiiiiiitt større bil nå da. Planlegger å prøve på nr. 2 nå, så da blir det ganske så trangt med polo : )
Monajenten Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Syns du er knallheldig, jeg har bare luftbil, jeg:-/
FrøkenSprøken Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 JA! Jeg kjører fin og ny bil:-D Har bare gjort det i en uke da. Før det kjørte jeg en liiiiten Nissan sunny fra 88 eller noe slikt. Tre dører, og måtte klatre inn bak hver gang jeg skulle feste ungen. *stønn* Måtte bare skryte litt. Er sååååå stolt over nye, fine bilen min nemmelig:)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 GRATTIS : ) Hehe....må krype bak for å feste han i setet her også. Kun 3 dører her også. Byttelånte bil med en kompis av samboeren min i stad (2007-modell), og må si jeg ble veldig fristet til å kjøpe ny bil nå. Så deilig å kjøre og kjempe romslig.
Dailis Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Ikke så liten, men gammel. 96 caravell (og en 2000 focus da....) Men caravellen ser mye eldre ut, hehe. Og den har kjørt laaaaaaaaaaaaaaangt.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 har samme bil som deg jeg HI, elsker bilen min og har tom kalt den ragnhild
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Kjører ny og SIKKER bil. Ville aldri cruiset rundt i en gammel hålk med mini bak. Han er alt for dyrebar til det...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Hehe....ragnhild. Har ikke gitt min noen navn ennå : ) Man blir jo glad i bilene sine, da : )
RajaPia Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har en 1992 Huyndai , som bare har gått 104000. Til og med seler er det i hålken..... Det var ei i et innlegg lenger opp som mener jeg kjører uforsvarlig i en hålk. Den har ikke rust en gang. Som alenemor med en inntekt har jeg desverre ikke råd til splitter ny bil. Eneste jeg ønsker er at den hadde vært stasjonsvogn. Er heldigvis 4-dørs
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har en liten bil synes jeg da En renault Megane 99 modell. Men den kjører bra og gikk igjennom eu kontrollen uten en eneste feil. Så den duger for meg. Har lyst på en nyere megane, men det får bli den dagen denne bilen jeg har nå ikke kan starte lengere, eller når jeg får meg en fast jobb eller blir ferdig utdannet.
Monajenten Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Du Anonymiheledag, du kjøper kanskje ny bil hvert år du? Hver gang det kommer ny modell? Ellers er det jo ikke ny bil lenger! Skamme deg om du fortsatt kjører rundt i 2006 modell, den er ALT for gammel!
Tomine is my star Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 Kjører en VW vento-97 modell.. Er på jakt etter en annen bil,men det blir ikke så mye nyere bil på meg, -99 modell kanskje...
Pærefrø Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 da kjører jeg den eldste bilen her..... *ler* Har en liten rød Ford Fiesta 86 modell. Den går som ei kule, men bagasjelokket går ikke ann å låse og står da åpent, så hvis jeg skal lukke det ordentlig igjen så må jeg surre tau inni. Vifta funker ikke.... *ler* Tror kanskje det er på tide med ny bil da. Ellers så kjører jeg også en WV caravelle 2001 modell diesel. Men den bruker mannen mest. skal jeg ha ungene med meg så må han kjøre fiesta....
smakk Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 Ikke så liten, men gammel ja. Vi kjører -87mod Toyota Camry, men er rimelig velholdt da.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. juli 2007 #17 Skrevet 20. juli 2007 Kjørte Peugot -89mod. frem til i høst. Da var jeg lei av reperasjoner, verkstedregninger, lånt bil og høye bensinutgifter. Så ble en litt nyere da. Sikkert ikke god nok for denne anonymiheledag, men jeg trives godt i min Subaru Impreza 98-model sport. En vakker dag når jeg blir rik og mektig blir det Forrester på meg. Sånn uti neste århundre en gang.
jente,jente, ? Skrevet 20. juli 2007 #18 Skrevet 20. juli 2007 Liten er den ikke, men den er ikke ny. Jeg kjører ford mondeo st.vogn, 97 modell. Har en audi a6 og da som vi bruker som familiebil. Bruker min mest til og fra jobb. Men glad i den har jeg blitt og kommer ikke til å kvitte meg med den med det første.. Har gått langt da.. Runner snart 200.000...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå