Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 hvordan gjør dere det med magen? jeg trenger råd!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 De ytterst få gangene samboer får sex så ligger jeg på siden med han på siden bak meg..skjønner?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Du kan sitte opp? Må ta det litt mer ro - men det går bra her fortsatt og er i uke 38.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 har du prøvd å ligge på ryggen med ham på tvers av deg? Så dere blir et kryss? Da kan du slappe av, og han kan stimulere deg med hånda og.
Nusse_83 Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Doggy style er flott for store mager, kan jo bli veldig tungt å ligge på ryggen med tung mage( er jo en fordel å være ved bevisthet under akten Ellers kan man sitte oppå, så lenge man ikke moser mannen Eller ligge på siden med ett ben rett, et bøyd og han stående på kne mot deg med det rette beinet ditt mellom knærne. Må jo bare prøve seg frem Hvorfor være anonym?.. det er da en grunn til at vi er blitt gravide
OneOfTheBoys Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Eneste stillingen som er umulig er vel der han ligger flat oppå deg eller du ligger flat på magen..?!? Trodde dette skulle bli en større problem, men det meste funker jo fint!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 merker at magen begynner å bli i veien, men går greit:) Må bare finne alternativer:) Vi bruker bakfra en del samt misjonær så lenge kan retter seg opp litt om du skjønner. klarer ikke å gjøre den så lenge da det blir vondt å ligge på rygg. ellers sidelengst går bra:) Syns også det er bra med han nedfor senga og jeg ligger oppi om du skjønner? Da er ikke magen i veien og vi kan holde på lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå