Gå til innhold

Sex stillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det med magen? jeg trenger råd!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ytterst få gangene samboer får sex så ligger jeg på siden med han på siden bak meg..skjønner? :)

Skrevet

Du kan sitte opp? Må ta det litt mer ro - men det går bra her fortsatt og er i uke 38.

Skrevet

har du prøvd å ligge på ryggen med ham på tvers av deg? Så dere blir et kryss? Da kan du slappe av, og han kan stimulere deg med hånda og.

Skrevet

Doggy style er flott for store mager, kan jo bli veldig tungt å ligge på ryggen med tung mage( er jo en fordel å være ved bevisthet under akten :)

Ellers kan man sitte oppå, så lenge man ikke moser mannen :) Eller ligge på siden med ett ben rett, et bøyd og han stående på kne mot deg med det rette beinet ditt mellom knærne.

Må jo bare prøve seg frem :)

Hvorfor være anonym?.. det er da en grunn til at vi er blitt gravide ;)

Skrevet

Eneste stillingen som er umulig er vel der han ligger flat oppå deg eller du ligger flat på magen..?!?

Trodde dette skulle bli en større problem, men det meste funker jo fint!

Skrevet

merker at magen begynner å bli i veien, men går greit:) Må bare finne alternativer:)

Vi bruker bakfra en del samt misjonær så lenge kan retter seg opp litt om du skjønner. klarer ikke å gjøre den så lenge da det blir vondt å ligge på rygg. ellers sidelengst går bra:)

Syns også det er bra med han nedfor senga og jeg ligger oppi om du skjønner? Da er ikke magen i veien og vi kan holde på lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...