Gå til innhold

EASY CARENA - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe ei sånn til korte turer, på butikker osv. Ser de har den til 899,- på Babyshop. Noen som har erfaringer med denne vogna? Den er jo liten og lett å legge sammen og det går MANGE av dem... Kan sittedelen vendes (slik at jeg ser snuppa når vi er ute og triller?).

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den. Er fin som shopping-trille. Som mange andre triller er den ikke helt topp ute på brostein osv.

Den kan ikke snus, men det hører til/følger med kallesje og posetrekk. Er ellers fornøyd med vogna jeg. Lett å legge sammen og ta opp igjen, og tar ikke stor plass.

Skrevet

Hei, kjøpte ei sånn for to uker siden for å ha med på ferie, den knirker noe sinnsykt!!! sånn at jeg nesten skjemmes når jeg er ute og går med den, skal ta den med på butikken igjen når jeg kommer tilbake, tror kanskje den er feil montert eller noe sånt... ellers er den veldig grei da, tar liten plass i bilen, lett og slå sammen, og opp igjen, ryggen kan legges nesten helt ned osv.

Skrevet

Tror du at du får ny vogn eller pengene tilbake for at vognen knirker? Prøv og kjøp sykkelolje og smør den så skal jeg love deg at knirkingen blir borte. Selvsagt blir den knirkete når vognen er delvis plast!

Har denne og syns den er helt grei til sitt bruk også turer til utlandet!

Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd. Bruker den til shoppingturer og utenlandsturer. Ville ikke hatt den som eneste vogn, men som hun over sier er den grei til sitt bruk.

Og knirkingen på hjulene blir borte ved bruk av sykkelolje.

Skrevet

Vi har den, og syns den er helt grei til shopping trille, eller syden trille. Vi kjøpte den for å ha med til syden. Den kan legges helt bakover, noe jeg syns er viktig med tanke på at han kan sovne i den. Den ble faktisk kåret i en eller annen test, som mest sikker/trygg trille.

Min har også begynt å knirke fælt etter sydenturen. Men det er bare å smøre den med olje. Dette sa de ifra om da jeg kjøpte vogna:)

Skrevet

Stay Away sier jeg bare. Knirker noe helt for jævlig, oh jeg har smurt, smurt og smurt. Knirker like mye. Vond å kjøre er den også. Legg heller noen hundrelapper til i vogna og kjøp en med skikkelige hjul! Carenaen tar ikke så liten plass i bilen at det utgjør noen forskjell om du kjøper en sportstrille som f.eks Brio Racer eller lignende

Skrevet

Kjempe fornøyd med den!

Ja, den knirker noe helt jævlig til å begynne med, men det er bare å smøre så blir det bra! Vel og merke hvis du smører på riktig sted..!

Vi fikk også beskjed om dette i butikken, men sånn er det med plast. Super Shopping/sydentrille! Skal du ut å gå tur der i mot, så ta heller den vanlige vogna.

Løp og kjøp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...