Snøjente og lille Erik :) Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er det noen som har hørt noe?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 jepp hun hadde rier før idag og reiste til sykehuset... tror nok goodyear gir beskjed når noe har sjedd =)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Ååå, så spennende! Håper hun snart har han i armene sine:)
~Simelisa & Marina~ Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Ååååå så spennende da, kanskje hun kommer på treff med babyen på torsdag da ;o) det hadde jo vært koselig... Sender masse fødestøv til henne og håper alt går vel å bra, og alt er snart overstått... håper på videre oppdatering fra goodyear da... ) Klem
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 hei hei... nå er jeg hjemme igjen. riene begytnte å dabbe av på vei til kk. dro opp til mamma som bor 5 min unna for å se om det tok seg opp igjen. noe det da ikke gjorde. nå har det stoppet helt opp. det var skikkelig surt. siden jeg har sittet med rier siden kl 2 i natt. på slutten var det bare 2 min mellom hver rie. og likevel stoppet det. åhhhhhhh
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 åneeeeei=( dritkjipt det der... jaja da er det ihvertfall ikke lenge før det skjer noe!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 i natt skal jeg ihvertfall SOVE. så i morgen skal jeg få med sambo i sengen igjen og se om vi klarer å sette det i gang igjen. det hadde jo vært fint. åh så utålmodig jeg er nå
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 dette går bra vettu =) termin samme dag som svigerinnen min du, hun også bare venter og venter... lykke til da =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 stilig da. er ikke så lenge igjen for deg heller nå. syntes tiden har flydd. helt til jeg ble fødeklar. da begynte det å gå sent.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 ja begynner å nærme seg nå... litt over 7 uker til termin =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå