Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jenta mi på 5 uker får mm. Hun har alltid hatt avføring hver gang vi har skifta bleie. Men i forrige uke var det to døgn det ikke kom noe. Jeg synes hun var ekstra sutrete disse dagene, og plutselig mens jeg amma andre dagen, ble hun helt rød i ansiktet. Presset skikkelig- og da kom det. MASSE!! Etter dette var hun fornøyd. Men nå har det igjen gått to dager uten noenting. Hvorfor går det plutselig så tregt? De skal jo ikke kunne bli forstoppet når de drikker mm?
Kondis som en murstein Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Helt normalt ) Kan ha avføring mange ganger om dagen og en gang hver fjortende dag - like normalt!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Ja, jeg har jo også hørt det. men er det like normalt med avføring hver 14. dag (feks) når det normale for henne er mange ganger om dagen?
Kondis som en murstein Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Lillen her hadde også avføring hver dag, men så plutselig gikk det 5-6-7 dager mellom hver gang og sånn er det enda...
mali og gullgutten Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 helt normalt ja.gullet vårthadde avføring hver dag i begynnelsen,men plutseligt kom det ikke på 12 dager.nå går det en uke så gir vi sviskesaft. pleie det komme etter noen timer.men noen unger har større forbrenning enn andre..(han er 4 måner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå