tina_mor Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Da ble det ei lita tulle på oss!! Jeg var i uke 35 Fikk svangerskapsforgiftning, og hun ble tatt med akutt KS forrige torsdag. Fremdeles under 2 kg, og vi ligger fremdeles på sykehuset pga lav fødselsvekt. Men det går fremover og hun er såååå søt Jeg følte meg ikke spesielt "syk", før det ble akutt. Mistet myyye blod (ca 1 liter under KS), og det har tatt tid og komme seg.
Mammapudding Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer med jenta:) Bra at det gikk bra med dere begge to:)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer med den bittelille prinsessen! Ønsker deg god bedring og håper du snart får lov å ta med tulla hjem! Lykke til videre!
*RutIetutt* Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer så masse med prinsessen - sikkert ikke bare-bare å måtte ta ks i uke 35 på den måten, men bra at alt ser ut til å gå fint:o) Lykke til videre:o)
tina_mor Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 takk takk! Ikke en spesiell "god" fødsel opplevelse, men når man ser resultatet , så glemmer man fort!! Gudskjelov - fantastiske jordmødre og hvilken jobb de gjør:) Man blir bare en smule utålmodig og vil hjem til sitt normale liv igjen:) Men først må vekten opp!!!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer med jenta! Håper dere snart får komme hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå