Gå til innhold

Jeg er såå overraska... Ang ei "venninne".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre her om dagen at hun venninna mi bare ville ha gutt, og at hun ville bli litt skuffet om hun fikk jente først. (Dette blir hennes førstefødte...)

Hva er det med folk da? Jeg blir jo bare overlykkelig om ungen er frisk og rask og i fin form. Driter jo i hvilket kjønn det er. Er jo sååå koselig med begge deler!!! Gleder meg så til ultralyd når de skal sjekke om gullet i magen har det bra. Men kanskje det har noe med at vi prøvde en liten stund før spiren satt, slik at kjønn ikke har noen betydning for oss? Ikke vet jeg, men jeg synes så mange "krever" så mye. Hva skal hun gjøre hvis det blir ei jente da (hun vil vite kjønn på ul, og det vil ikke vi...), skal hun gå og være sur resten av svangerskapet? Hehh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok mange som er sånn....men så snart de får sett den lille på skjermen og har fått smakt på tanken om at det kanskje ikke er det kjønnet de ville ha så går det seg nok til...:)

men skjønner din frustrasjon...

må være slitsomt for deg å høre på siden dere har prøvd å prøvd og bare er glade om den lille er frisk liksom..

Skrevet

Er ikke at det er slitsomt å høre, men blir jo litt overraska over hennes tenkemåte... hun er jo kjent for å tenke ganske så kort hele tiden, men synes dette var litt rart. At hun ville bli skuffet om det ble ei jente liksom... hihi... jaja. Tar vel som en selvfølge at babyen er helt frisk hun da. Skulle nesten håpe hun fikk seg en overraskelse men vil jo henne ikke noe så vondt. (Hun ble gravid bare fordi alle venninnene hennes er gravide eller har født nå da... heh, det sier jo litt. Hun ble stressa som hun sa...) =(

Skrevet

å herregud...hvor gammel er denne jenta? ja jeg sier jenta,for man kan ikke kalle noe sånt kvinne..

Skrevet

Like gammel som deg ;-p Og man ser en STOR OG VESENTLIG forskjell på dere ja!!! hehe, ganske så mye mer moden og voksen enn henne du gitt... hehe

Skrevet

ja det skal nok ikke så veldig mye til !!

hun ble gravid fordi alle andre rundt henne ble det???

håper for barnet hennes sin del at den holdningen hennes forandrer seg betraktelig..

går jo ikke an å oppføre seg sånn..

takk for komplimentet forresten ;))

Skrevet

Håper hun forandrer seg ja... og tror nok hun vil gjøre det etterhvert heldigvis... Ja alle venninnene hennes er gravide eller har født, så hun følte at hun ble stresset sa hun. Og plutselig var hun også gravid. Termin ikke lenge etter meg... :S

Skrevet

men så er det rart hvor mye den voksende magen kan gjøre med en person....:)

Skrevet

Strever med å komme meg inn på msn, hvis det går så kan jeg vise deg... er omtrent ikke kul enda ;-p hihi, så alle lurer på om det er sant at jeg er gravid da... men hallo, vi er da så forskjellige. Og de damene som spør meg har jo vært gravide selv så de burde jo vite såpass ;-p

Skrevet

heh snart kommer den ;)

men til damenes forsvar,er helt fantastisk hvor fort man glemmer det..

hadde det ikke vert for at jeg har bilder så hadde jeg ikke huska en dritt..hehe ;)

gleder meg til å se ;)

Skrevet

Ja, regner med jeg glemmer det meeeste selv, er jo så distre ;-p hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...