Gå til innhold

det koster og ha skolebarn ja


Anbefalte innlegg

Skrevet

var å kjøpte ny sekk i dag .kremt 400 kr der men sett samme koster 500 på tanum da .. og nesten 200 kr for å flyye opp penalet så da er poden klar for skolen .. går nok fort en 200 for å klargjøre penalet til frøkna som skal opp i 5 å ja ... men tilgjengjeld så er jo han som skal opp i 2 kjempestolt da av sekken sin ( fylket har egene sekekr når de går i første)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.... ja det er ikke gratis...

men blyanter og viskelær o.l.. får de på skolen da.. og i hvertfall så er det masse tegneblyanter på alle klasserom på den skolen jeg jobber...

 

så så mye fyll i penalet er da ikke nødvendig.. eller?? skjønner jo at de vil ha da men...

Skrevet

Jeg vet om en skole der elevene ikke får lov til å ha med seg pennal før de har noen år på baken på skolen... veldig lurt! En slipper at elevene er så opptatt av pennalet sitt, de andres pennal, de nye blyantene etc.... de får ergonomiske riktige blyanter på skolen samt viskelær og har dette i små ekser på pulten, sammen med fargeblyanter (som også er riktige å holde i). Et godt grep kommer ikke av seg selv! De sitter i grupper og må dele på fargene. De hadde hver sin blyant og viskelær. En eske til blyantene og en til fargene!

En genial løsning - noe jeg kommer til å foreslå en gang i fremtiden for mine barn!

Skrevet

gjett om !

Jeg har en som er ferdig første året på videregående i år. Han fikk heldigvis stipend: :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...