mammatil4gull Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 var å kjøpte ny sekk i dag .kremt 400 kr der men sett samme koster 500 på tanum da .. og nesten 200 kr for å flyye opp penalet så da er poden klar for skolen .. går nok fort en 200 for å klargjøre penalet til frøkna som skal opp i 5 å ja ... men tilgjengjeld så er jo han som skal opp i 2 kjempestolt da av sekken sin ( fylket har egene sekekr når de går i første)
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 hehe.... ja det er ikke gratis... men blyanter og viskelær o.l.. får de på skolen da.. og i hvertfall så er det masse tegneblyanter på alle klasserom på den skolen jeg jobber... så så mye fyll i penalet er da ikke nødvendig.. eller?? skjønner jo at de vil ha da men...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg vet om en skole der elevene ikke får lov til å ha med seg pennal før de har noen år på baken på skolen... veldig lurt! En slipper at elevene er så opptatt av pennalet sitt, de andres pennal, de nye blyantene etc.... de får ergonomiske riktige blyanter på skolen samt viskelær og har dette i små ekser på pulten, sammen med fargeblyanter (som også er riktige å holde i). Et godt grep kommer ikke av seg selv! De sitter i grupper og må dele på fargene. De hadde hver sin blyant og viskelær. En eske til blyantene og en til fargene! En genial løsning - noe jeg kommer til å foreslå en gang i fremtiden for mine barn!
RajaPia Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 gjett om ! Jeg har en som er ferdig første året på videregående i år. Han fikk heldigvis stipend: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå