Zuzi Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har en blå qk-tang til salgs, hvis det er noen som er interessert... Kr 200,-. Jeg selger denne fordi jeg har to...
julaugmamma Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 For de som leste mitt innlegg under spørsmål om forskjell på rosa, svart og lilla QK-tang, Så er det blå helt grei, selv om den er litt kortere i skaftet. Jeg har både blå og lilla, og velger like gjerne den blå som den lilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå