Gå til innhold

Hvor lenge er det man kan......

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha masserier før selve fødselen kommer??

Er i uke 29 (i morgen) og har hatt dette i snart 1 uke????

Håper noen kan svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde maserier i 5 uker før fødselen startet. Jeg fødte 4 dager over termin. Du bør jo håpe at den holder seg inne noen uker til, så jeg ville snakket med føden hvis det er sånn at du går med maserier allerede nå.

Skrevet

Ja. Jeg hadde det forrige søndag og jeg merker det ganske godt nå også. Jeg får vel vente litt å se om det går over og hvis ikke så er det vel best å ta en telefon.

Takk for svaret =)

Skrevet

Dytter denne litt jeg i håp om at det er flere som kan svare..

Skrevet

Ring med det samme du. Har du hatt det i en uke allerede så syns jeg du har vært tålmodig nok. De vil antakelig ha deg inn bare for en sjekk, og da sjekker de modning og om du har åpning. I så tilfelle må du roe helt ned noen uker til det ikke lenger er noen fare om babyen skulle komme. Ikke for å skremme deg dette, men det er bedre å ringe for mye enn for lite.

I utgangspunktet er maserier slike som ikke bidrar til modning, men du er enda veldig tidlig i 3.trimester. Vær så snill og ring. ;o)

Skrevet

hvordaan føles masserier ut? for oss som ikke vet hvordan rier kjennes ut

Skrevet

Hvordan vet dere at det er såkalte maserier dere har? Sikker på at det ikke bare er kynnere som er ubehagelige?

Skrevet

Bare opplyser om at det heter maserier, ikke masserier, så man ikke forventer seg masse rier etter hverandre.

Skrevet

I ukevis! Sånn var det med førstemann, og sånn er det med meg nå også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...