smågodt prinsessa Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 babyen min ligger så sykt langt nede.. at når jeg reiser meg så føler jeg at jeg må holde han oppe på en måte.. har måttet tisse veeeldig mye i det siste.. og han sparker vilt. Er 33 uker.. noen som har det lignende?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 heh ja husker jeg hdde den følelsen jeg også,husker jeg å sambo var på tur også måtte jeg stoppe for det føltes ut som om han skulle falle ut..haha måtte krysse beina liksom..HHAA
smågodt prinsessa Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 men det betyr ikke at han er på vei ut ??? han ligger vel trygt inni magen fram til termin?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 neida,det behøver ikke bety at han er på vei ut.. han holder seg nok inne en stund til men om du kjenner rier eller regelmessige kynnere er det kanskje et tegn på at noe er igjære..
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 mange sier de føler det slik når hodet er festet og godt nedi bekkenet, så er nok det som er skjedd. er ikke nødvendigvis et tegn på at babyen kommer snart men på at ting ihvertfall går rette veien =)
"husmor"med lille Nora Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 hei. eg og har det slik;) hehe.. var hos JM idag så sa eg dette. hun sa ikke noe på det. hun syns det var litt morsomt. så rekner ikke med dette er noe galt i.. eg fikk beskjed om at hode var på vei å bli festet, at ungen prøvde seg lit fram med å finne riktik "stilling" for hode. (altså hvilken vei og hvor langt ned h*n kommer.
*RutIetutt* Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Sånn har jeg hatt det helt siden jeg begynte å få mage - den vokste frem veldig langt nede denne gangen - uvant, siden jeg hadde veldig høy mage sist. Har nå 6 dager igjen til termin og magen har faktisk sunket enda mer...trodde ikke det var fysisk mulig, jeg... Har hatt mye nedpress og opp på natten for å tisse tusen ganger hver natt pga hun presser sånn nedover siden uke 20 ca. Nå har nedpressene begynt å bli skikkelig vonde - sviende følelse nederst i magen...regner nesten med at hun bare skal skli ut en dag jeg...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå