Learning to fly Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Har endel barn på besøk om dagene nå når det er sommerferie. Og da ser jeg virkelig hvor ulike barn er:) Det er masse brennenesler her, og det er ikke sjelden noen brenner seg. Noen barn reagerer ikke, noen vil gjerne ha aloe vera eller peppermynte olje på for å lindre smerten, andre gråter og vil ha aloe vera eller p.m.olje på... Men i dag tok ett barn kaka:) Jeg lager middag, da jeg hører ett hysterisk hylgrinende barn komme inn. Jeg fortet meg i møte, trodde ungen hadde trynt på sykkel og skrapt hele seg opp...Jeg studerer ungen og lurer på hva som har skjedd. Tårene renner sammen med snørret. Jo ytterst på fingertuppen har barnet brent seg:) På med alovera, så er det straks bedre, men ungen hyler fremdeles og hopper opp og ned av smerte. Så enda mer trøst må til:) Det er godt vi er ulike!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Stor forskjell på det ja...og det gjelder ikke bare barn da
Learning to fly Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 nei det skal være visst:) Vi er ulike hele livet, heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå