grå :) Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 tenkte jeg kunne kanskje ta tak i utdanninga mi ettersom det var ledig i årsenhet for pedagogikk (mangler ped fra lærerutdanning), men måtte skrive særskild søknad med brev og greier til høgskolen jeg gikk på tidligere for å kunne gjøre noe som helst. så måtte de ta og vurdere det. hørtes ut som mye om,hvis og men. er mer og mer fristende å droppe hele lærerutdanninga og hoppe over på noe jeg heller vil jobbe med, men gudene vet hva det måtte bli. skjønner ikke helt hvorfor det skal være så vanskelig. hvor mye kan egentlig pedagogikk fra lærerskole skille seg fra en årsenhet i pedagogikk som skal kunne brukes til undervisning da... har jo all praksisen i orden også
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Så dumt at det skal være så vanskelig. Håper de finner en løsning til deg dersom det er dette du vil. Ikke lett å vite hva en skal bli når en blir "stor", hehe. Lykke til da.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Hehe.... Høgskolevesenet er et tungrodd system, ja, så til de grader! Men ikke gi deg - jeg tviler på at forskjellen er så stor på de to "fagene" du nevner, jeg tror de er veldig like. Men regner med at HiHM er den ene parten her? Og de er bare så vanvittig trege og vanskelige..... Been there, done that! :-) Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå