Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med deg??

får du noe hjelp???

tenker masse på deg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var innlagt på sykehuset igjen fra mandag-onsdag, da fikk jeg først intensivkur med koffeindrypp - uten effekt. dagen etter prøvde de med bloodpatch, dette var heller ikke velykka. anestesilegen jeg hadde under fødselen hadde glemt å scanne inn hvor han hadde satt epiduralen (!), så det ble jo bare gjetning når han andre legen skulle prøve å sette bloodpatchen da. nå har jeg fått vondt oppover hele korsryggen igjen pga av det inngrepet :P menmen! blir bare nødt til å gå med spinalhodepinen til den går over.. har koffeintabletter som jeg tar, og når jeg har tatt to så blir trykket borte når jeg ligger nede ihvertfall. er håpløst det her! prøver å bare tenke at jeg egentlig har vært ganske heldig, er jo de som blir lamme resten av livet osv. men kjipt å tenke på at dette kunne vært unngått hvis det ikke hadde vært for den jævla legen! han må jo ha satt den ganske feil - jeg kjente jo ikke noe til den under fødselen heller.. men skal sende inn klage, også er pappa advokat - så vi får nok mest sannsynlig erstatning ihvertfall. håper andre slipper å gå igjennom det samme som meg pga han legen..

Skrevet

ja dere bør få erstatning..har aldri hørt om noe så tragisk fra legens siden..

men hjemme da?

får sambo være hjemme ?

Skrevet

Går greit hjemme! Koser oss med Marcus vi! Sambo er hjemme med meg og har fått betalt sånne "barnepasser-er-syk" i ti dager da. Men det er bare fastlønn, han jobber med salg så tjener jo ca. 3 ganger over fastlønna på provisjon. Men vi får mest sannsynlig igjen dette når vi får erstatning! Også skal han til fastlegen sin på mandag og prøve å få ordna med sykemelding.

Jeg ammer ikke lenger da, måtte slutte på grunn av alle pillene jeg trykker i meg nå. Og det er deilig! Tror den ordningen fungerer mye bedre for oss. Men utelukker ikke helt at jeg kommer til å delamme senere om det går. :) Føler meg mye bedre til sinns nå og. Nå vet jeg litt mer om hvordan det ligger an og har fått klarhet i ting - ikke så mye usikkerhet. Hjelper jo en del det! Og tror neppe jeg kommer til å få den største morsfølelsen før jeg får tatt mer ansvar for marcus heller.. Men da kommer det nok håper jeg! Det eneste som er bra oppi det hele er jo at sambo får ta del i den første tiden med oss. han stortrives jo som pappa og styrer og ordner - han var skikkelig slæsk før (jeg gjorde alt av husarbeid), men nå tar han alt ansvaret for marcus, leiligheten, bikkja osv. :) godt jeg har han!

Skrevet

så braaa ;))

nei den morsfølelsen fikk ikke jeg heller før en stund,syns hele greia var no dritt..

helt sant..heh..

men det ordner seg med tida det vennen :))

bare ta tiden med hjelp,og du har jo støtte i menneskene rundt deg :)

bare sørg for å få snakket med noen om du føler at du går inn i depresjon!!

Skrevet

hehe, godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har fått den morsfølelsen med en gang ;) men synes det er så rart for jeg er jo ganske sånn mamma i personligheten og føler meg skikkelig mamma for bikkja mi :P men sønnen min, han er jeg ikke mamma til! jaja. gleder meg til mammarusen kommer!;D utrolig deilig å vite at jeg har mennesker rundt meg som bryr seg, også i tillegg de på bim ;D får masse trøst her og føler jeg. :) noen dager er litt mørkere enn andre, men nå går det egentlig ganske så greit! håper jeg slipper fødselsdepresjon.. hadde besøk av helsesøster i går og da fikk jeg jo snakket med henne. hvor gammel er marcusen din forresten? han er skikkelig nydelig!:)

Skrevet

huff ja,den morsfølelsen kommer nok med tiden..

det lover jeg.:)

marcus er nå 3 og en halv mnd ;)

han vokser seg stor og sterk :D

han er så nydelig ;)

har du bilder av din marcus eller ?

Skrevet

tre og en halv måned ja :) hvordan er det med utviklinga og sånn da? gleder meg sånn til min marcus begynner å holde øyekontakta litt lenger, smile og å få se mer reaksjon på ting.. hvor stor var han når han kom da? og hvor stor er han nå?:) synes gutten min er utrolig sterk nå jeg :P klemmer fast i hånda mi og blir der! har noen bilder fra det første døgnet her: http://minimarcus.myphotoalbum.com/view_album.php?set_albumName=album01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...