Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 junior elsker å skli på den sklia, og klatrer opp selv. men jeg er rett bak og sklir sammen med han ned. når klarte deres barn å gjøre dette alene? er det jeg som er pysete og burde la han prøve nå? 13,5 mnd
smakk Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Må vel se an barnet, vesla mi på 14 mnd klarer det ikke alene hvertfall. Lener seg tilbake og slår hodet om ikke jeg støtter henne. Jeg står ved siden og holder litt i henne, slik får jeg regulert farten litt også )
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Har også vært pysete på det. Men, nå sklir han alene (snart 15 mnd). Skulle skli for 2-3 uker siden, og før jeg rakk å ta tak i han så humpet han seg frem og skled ned alene. Gikk kjempe fint og går fortsatt kjempe fint : )
mai mammaen til to Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 datteren min klarer å rutsje ned selv men jeg passer alltid på når hun klatrer opp... syns det er litt skummelt om hun skulle falle ned...hun er 14 mnd
Gjest mphs Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Hun fikk gjøre det selv når hun var 14-15 mnd.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 lillegutt fikk egen sklie som vi har inne.. den er kanskje 1 m høg... han sklir alene som bare det...noen knall og fall har det vært, men jeg ser han lærer av det... han klatrer opp helt av seg selv, og der er det ikke noe mer å holde i enn selv sklie kanten... han er snart 15 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå