Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja vi ventet svigermor på besøk for hun sku hjelpe meg me store pia våres. ho kom ca 22.30 og vi satt nå å prata til ho var 01.00 og det siste hun sier er at det hadde vært gøy om j fikk førr homåtte hjem igjen. så våkna j kl 03.00 gikk på å når j tørket meg så j blod og like etter kom takene i magen. så ringte føden og det var bare å komme, så vekket j samboer som måtte vekke svigermor for nå måtte vi dra. 03.40 var vi på sykehuset ble møtt at ei hyggelig jm som målte åpningen min som var bare 2 cm. fikk ei fødestue likevel. lå å hadde sterke rier i 3 kvarter og da ba j jm om å få ta ett bad, det var greit det siden j hadde så ondt hohadde begynnt å tappe i badekaret da ho undersøkte meg og fant 7 cm åpning så bad fikk j ikke i denne farta kommer babyen snart sier hun så ett par min senere tok ho vannet og da fikk j press rier og leah var ut på 2 pressrier. ho var ei stor jente 4400g og 53 cm lang og helt utrolig vakker. jeg revnet ikke fikk bare noen overfladiske sår. fra det begynnte til ho var ute tok 1 time og 3 kvarter. og dagen var fredag den 13.07.07 13 dager før termin. jippi ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere:) hørtes ut som en fin fødsel:)

heldig du! hehe

kos deg masse med jenta di:)

Skrevet

Gratulerer! Kos deg fremover med lille Leah=)

Et smp bare: siden du ikke revnet og hun var såpass stor - hadde du bruk sånn jordnøttolje eller annen fødselsforberedene oljer?

Skrevet

Gratulerer med lille store prinsessen! Ønsker dere lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer med Leah:) Nydelig navn;)

Skrevet

Gratulerer så mye med Leah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...