Gå til innhold

hva skal dere ha til middag i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke matlyst om dagen...

men har lyst på noe kjempe godt, men hva???

noen som kan hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er innvitert bort på middag:-)

Vi skal spise lammesadel med tilbehør, og så har jeg laget en sjokoladekake til dessert:-) samt regnbue gele til ungene:)

Skrevet

Hehehe.. Burde egentlig ikke sette deg på denne ideen, for da kommer samboern din til å hate meg.. Hehehehehe... MEN

BAKT POTET MED SKINKE!! Selvsagt ost og grønnsaker, med DEILIG kryddersmør...

Hihi.. ikke hat meg nå.. :s

Skrevet

Fiskegrateng, potet og gulrøtter....Nam nam...

Skrevet

Trine..hehe.. =)

nei jeg kommer ikke til hate deg! men sambo.. hihi

men jeg har tenkt på det ja..... hehe

Skrevet

vi har spist middag vi. røkt pølse, makaroni og potetmos... det smakte. Tassen dyttet ned en halv pølse:)

Skrevet

Jeg skal prøve meg på fiskesuppe, for første gang....spennende å se hva det smaker.

Skrevet

middagspølser og tilbehør hade vi på onsdag, så det frister ikke..

Fiskesuppe, frister heller ikke. .=( hehhe

Men Trine, gud å det frister med bakt potet...(lurer på om jeg kommer til å hate det etter svangerskapet jeg... det å Coca Cola..hehe =) )

Skrevet

Hehehhe.. Kan hende det ja.... Her tror jeg at jeg skal få gubben til å kjøpe grillmat! Hehehe..

Jeg klarer ikke spise mango jeg.... Tror jeg spiste vel mye av det de siste ukene.. hihi

Skrevet

Vi har akkurat spist kyllingsalat med hvitløksbaguetter til:) Ble inspirert av innlegget i går, hehe :D

Skrevet

ovnsstekte marinerte laksefileeter med kokte poteter, gressløksaus (fra ikea) og kokte grønnsaker.

Skrevet

fiskegrating , koktepoteter , gulerøter og brokcoli nam nam

Skrevet

Gå ut og spis med kjæresten! :-)

Skrevet

ja hadde vært koselig å gå ut å spise middag...

men da må vi ha med gutten vår på 2 år, og han har ikke ro i rompa idag, til å sitte på en resturant å vente.. hehe

men tror nok det blir at vi finner oss noe brødskiver nå, åsså blir det bakt potet i kveld.. hehe Trine.. =)

Skrevet

Nei, da måtte alternativet vært å gå spasertur med vogn og spise pølse i brød.

Ellers er brødskiver perfekt, spesielt når poteten venter til kvelden da barnet er lagt:-) Bon Apetit

Skrevet

Vi skal grille i dag:o) Lenge siden sist, ja... Svinekotelettene ligger i rødvinsmarinaden nå og grillpølser, brød, salat, ris og potetsalat er kjøpt inn...nammenam:o)

Skrevet

Kremt, blir to middager i dag... Spiste tidlig fiskegrateng, potet og gulrøtter med gutta. I kveld etter at ungene har lagt seg har mannen annonsert at han skal lage taco. Da blir det vel gjerne et glass rødvin til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...