petite fleur Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har leita og leita....Alle ytterjakkene mine har blitt for små, det eneste jeg får på meg er sånne joggedress- hettejakker. I dag regner det, kommer til å bli våt på magen....Noen som vet om et nettsted eller en butikk hvor jeg kan få tak i mammajakker? Har ikke sett det noen steder....
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Æ dytte den her!! Ane virkelig ikkje kor man finn mammajakke......
Galskapens overhode Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg naer ikke hvor man finner mammajakke, men ser for meg at denne fra ellos Må ha god plass til magen. Tror de har noen i andre farger også http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid= 8437&productId=179205&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
petite fleur Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Tusen takk:) Nå var det selvfølgelig noen tekniske problemer på Ellos` side, så måtte prøve igjen senere, men skal sjekke linken igjen......Noen flere, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå