*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Når kan de begynne å få det? Er velling tynn grøt, eller er velling noe eget? Egen pakke...?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Velling er vel egentlig en egen greie, hører flere sier at de kjøper det i Sverige. Men det er vel bare veldig tynn grøt, mer flytende enn fast. Litt som tjukk melk. Vet ikke helt når de kan få velling, men etter 4 mnd burde vel være greit å begynne så smått (selv om jeg kan få hodet mitt bitt av for å si noe sånt her ;-)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Takk takk. Hehe...ja, det er mange som biter her, veldig HARDT også. Men jeg biter iallefall ikke. =)
Siril&Tord sin mamma Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 velling kan barnet få fra 0mnd. i sverige har de merket semper, og den får de minste står det 0-2mnder på.
Siril&Tord sin mamma Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 og der får nok jeg bitt av hodet også min sønn er nå 2,5mnder, og han har fått det siden han var snaue to. går veldig fint. han er en stor og veldig sulten unge, så holdt ikke med bare mme. han spiser 5måltider om dagen. hvert måltid er 180ml mme og for øyeblikket bruker jeg en skje grøt oppi. samme som velling, men grøtpulveret blir ofte klumpete synes jeg. skal på svinesund nå faktisk og kjøpe mer semper.. har forresten oppi malt eller sviskesaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå