gladbaby Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har kjøpt en så kul kort jeans (capri) fra mama-liicous! :-)) Den kostet bare fire hundre og er kjempegod å ha på seg! Det beste av alt er at de har så mye fint i den mammaklærbutikken at jeg gleder meg til handle mer framover! Deilig!
Serial mom Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hvem hva hvor????? Nettbutikk eller vanlig-får-prøve-klærne-før-man-kjøper-butikk? Har èn "mammabukse",og ellers bare joggebukser,så er despo etter nye bukser selv,men alle ser så kjærring ut,synes jeg!
gladbaby Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Det er en vanlig-får-prøve-klærne-før-man-kjøper-butikk på Gjøvik. De er veldig hyggelige der og så får en god hjelp! Hvis du ringer, sender de sikkert! Og så kan du jo få mer info om hvordan ting ser ut og størrelser og sånn. Butikken herter Louise Mammaklær og ligger i sentrum av byen.
Carta Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har kjøpt i en babybutikk i Halden. Altså en "vanlig-får-prøve-klærne-før-man-kjøper-butikk". Vet faktisk ikke om de selger mamalicious på nettet noe sted...?
gladbaby Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Jeg tror at jeg leste et sted at det ikke er lov. men det kan jo ikke være ulovlig å selge pr.telefon hvis en kunde ringer? ;-)
Serial mom Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Oi,gjøvik var da en smule langt unna,men har jeg veiene forbi så....,he-he! Kanskje noen klarer å oppdrive dem i Oslo også,sånn etterhvert! Selge pr. tlf kan dem sikkert,er jo lov å sende til kunder,vel! Du får knipse et bilde av deg i den og legge ut på sida di,så får vi andre ta en liten titt også! :-)
OhMyGod!!! Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 http://www.mama-licious.com/ trykk på store locator- norge- by. mamasita har i stavanger ser jeg, håper jeg blir gravid snart så jeg og kan bruke slike fine klær:)
gladbaby Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2007 Hvis du går inn på www.mama-licious.com og klikker på collection, ser du etter hvert ei dame med lilla overdel og "Keth slim denim knickeres". Den er det!
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 synes 400 kr hørtes svindyrt ut jeg da..
gladbaby Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2007 Syns du? De buksene jeg kjøper til vanlig koster da som regel 700 eller mer, så jeg ble positivt overrasket, jeg! Denne buksen blir jo brukt mye mer enn de vanlige selv om det ikke er så mangen måneder. Jeg kommer jo ikke til å ha så mange å bytte på med, så da blir de nok mye brukt, de jeg har. ;-)
Serial mom Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Å,fine! :-) Får helt spader bare jeg tenker på å prøve klær om dagen,er sånn pes! Håper på at noen ramler ned i hodet på meg,jeg!
gladbaby Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2007 Så koselig at flere liker buksa! Ikke sant de har mye fint på mama-licious?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå