Gå til innhold

Hva synes dere om dette setet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert, men det så solid ut!

Skrevet

Syntes det så litt feil ut for et barn som bare er 1 år.. Ser nesten ut som pute med rygg jo

Skrevet

Var ikke de like? Eller kopierte jeg feil nå mon tro, hihihi...:o)

 

Som sagt, jeg har ikke så god peil, men vet at de har mye sommerrabbater på Baby dreams på Hafslundsøy nå også!!

Skrevet

Åh, får du byttet de da? Eller selge de kanskje, he he..

 

De siste der så mye mer passende ut til 1-åringer... Tror nok jeg hadde gått for det ja!

Skrevet

nei har liksom brukt setene og, det er vel noen mnd sia jeg kjøpte e også så penger rett i dass.

 

Ja tror jeg går for det siste valget ja (o:

Skrevet

Har sett på de første setene der til 2-åringen vår.. er litt usikker på om jeg tør sette han i et slikt sete? Noen meninger?

Synes de siste der så mye bedre ut til 1 åringer ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...