Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=10648602&reference=2/106/486/02_1184871960539.jpg&adheading=Bilsete+9-36+kg+Til+super+tilbud+I+Juli+KR+990+Gjelder+alle+farger&sid=xz4aEBxdjWr496872&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde De er 1 år nå og 12 kg, skal ha det fremovervendt.
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Nå er ikke jeg noen ekspert, men det så solid ut!
adelia*termin 18/10* Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Syntes det så litt feil ut for et barn som bare er 1 år.. Ser nesten ut som pute med rygg jo
Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Fant dette etterpå, det så bedre ut. http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=10648602&reference=2/106/486/02_1184871960539.jpg&adheading=Bilsete+9-36+kg+Til+super+tilbud+I+Juli+KR+990+Gjelder+alle+farger&sid=xz4aEBxdjWr496872&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Var ikke de like? Eller kopierte jeg feil nå mon tro, hihihi...) Som sagt, jeg har ikke så god peil, men vet at de har mye sommerrabbater på Baby dreams på Hafslundsøy nå også!!
Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=10648648&reference=8/106/486/48_1184872210563.jpg&adheading=Bilstol+9-25+Kg+Spar+ca+Kr+1200&sid=xz14abcAVucW026879&adTypeId=67&WT.svl=Minibilde hehe nå da tro (o: Har allerde kjøpt seter, på babybest men er ikke fornøyd med de i hele tatt så skal ha nye (o:
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Åh, får du byttet de da? Eller selge de kanskje, he he.. De siste der så mye mer passende ut til 1-åringer... Tror nok jeg hadde gått for det ja!
Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2007 nei har liksom brukt setene og, det er vel noen mnd sia jeg kjøpte e også så penger rett i dass. Ja tror jeg går for det siste valget ja (o:
blimbaby Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Har sett på de første setene der til 2-åringen vår.. er litt usikker på om jeg tør sette han i et slikt sete? Noen meninger? Synes de siste der så mye bedre ut til 1 åringer ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå