Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hvordan står det til med alle sammen her inne? Er her så sjelden at jeg får ikke med meg noen ting Nyter dagene sammen med Halvor, herregud så fort som tiden går altså!!! Hva skjer og hvordan står det til?! Stor klem fra
Serial mom Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hey,så gøy å se deg her inne igjen! Det var lenge siden! Har nesten glemt når det var du fødte,jeg,alt går i surr her for meg! Med meg er alt okei,fortsatt dårlig,men har mage med kravlende frøken inni,så klager ikke så mye lengre! Har du nye bilder ute? Må sjekke albumet ditt! Høres så deilig ut å kose seg med lillegutten,bare nyte mammarollen! Klem tilbake :-)
doffine Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Du mååå komme litt oftere, for du er savnet serru..... Lille halvor er jo såå en liten søt og snill gutt.. tihi... skal snart kose masse med han igjen jeg...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 28.mai fødte jeg .. Hehehe =) Er snart TO måneder siden!! Herremin hatt altså! Hehe. Har album på msn.. Men har ikke lagt ut noen nye bilder her på en stund, men kan se om jeg får gjort det nå mens Halvor sover! Så herlig med en liten frøken da! hihi! Det er så herlig å være mamma! Slitsomt, men utrolig herlig
Serial mom Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Husker det nå,men tror jeg var i kvalmetåka den tida,så det festa seg ikke,he-he! Får se etter nye bilder etterhvert her da,men de "gamle" er jo så fine også da,skjønne gutten! Håper du ikke sliter deg FOR mye ut,men du takler det vel,du som er vant til å henge i!(jobb,ekstra jobb,hus,svigermor,hesten...!) Chicka synes også det er voldsomt stas med mammarollen,så da snakker dere vel sant,hi-hi!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Hihi.. Ja, du får komme på besøk Han er så snill liten gutt atte =)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Usj.. Kvalmen er lite alright... Jeg slapp heldigvis unna den Jeg sliter meg nok ikke ut, egentlig godt å ha en "flaskeunge" så man er friere til å trene litt.. Har faste dager som jeg er ute med hesten, men nå har han mista alle skoa.. :s men hovslagern kommer på lørdag, så da blir det tur på søndag tenker jeg Skal legge ut noen nye bilder nå jeg elli
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 heisann du her går alt kjempe fint,er blitt så kjempe glad i min lille marcus,følelsene kom ikke sånn helt med engang hos meg har jeg skjønt i ettertid.. men nå er de her for fult,er så forelska i min lille sønn...blir ikkevant til å si det jeg.at jeg har en sønn...heheh han sover nesten hele natta nå,og er så blid at det er skummelt håper alt går fint hos dere også klem!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Hei og hå Kine Så herlig at du er fullt forelska i sønnen din! Husker du snakket noe om at du ikke helt hadde morsfølelsen enda, men supert den har kommet for fullt =) Jeg er helt oppslukt i min lille også, men det er som du sier utrolig rart å si :" Jeg har en SØNN!" hihi =) Veldig herlig da! Halvor sover nesten hele natta han også, og er supersnill, så her er alt bare bra Det er herlig og være mamma!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 kjempe flott å høre:D å være mamma er supert,vertfall når ungene våre er så herlige og snille :DDD
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 ja ikke sant ?? engler får englebarn slik er det bare;) hihi
Alba44 Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Hei Trine! Flott å høre at det går bra med dere ) Er ikke mye her selv lenger, men må titte innom litt da.. Alt bra med meg og min lillegutt også ) Etter en tøff start på livet( han kom 7 uker for tidlig), så er han nå 6 uker og har passert 3 kg!! Storkoser meg som mamma selv om underskudd på søvn gjør meg helt rar...hehe.. Er du noe på dib da? Vi ses forhåpentligvis der ;o) Klem,
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 Hei Alba =) Så godt å høre fra deg Hørte at han kom ikke lenge etter Halvor nemlig.. Og kunne liksom ikke skjønne det, for du hadde termin lenge etter meg Men godt at alt har gått bra! Heldigvis! Underskudd på søvn gjør deg rar ja? Hehe.. Trenger visst ikke det for å gjøre meg rar. Jeg er rar fra før jeg Hehehe.. =) Er inne på dib innimellom, men begrenset hvor mye tid jeg gidder å spandere på meg forran pc`n liksom
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #15 Skrevet 21. juli 2007 Dytter denne opp, så kanskje fler kjente skriver seg på
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. juli 2007 #16 Skrevet 21. juli 2007 Chicka skriver seg på!!!! Hehe!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå