Gå til innhold

flaskevarmer i bil- praktisk eller unødvenig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal på bilferie til høsten, og kommer til å overnatte litt på hotell og litt på hytter. en ting er å få kokt flaskene, en annen ting er å få kokt vann til termoser... jeg lager sikkert problemer ut av ingenting, men hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til København med båten, og da kommer jeg til å kjøpe flaskevann og ha med termos. Det er sikkert restauranter og cafeér som kan koke litt vann til meg så jeg kan ha utover dagen. Nå er vesla snart 6 mnd så jeg koker ikke flaskene lengre.

Om jeg skulle på bilferie ville jeg nok hatt den flaskevarmeren du tenker på.

Skrevet

Vi har en sånn flaskevarmer fra Philips, og har hatt god nytte av den hjemme også. Skal på bilferie i sommer og dakommer den definitivt til nytte. Kjempelettvint å ha kokt vann ferdig oppmålt på tåteflaskene, slik at det er bare å putte oppi varmeren når det er tid for mat.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vet du, den flaskevarmeren er super å ha. TENK OM STRØMMEN GÅR tenkte jeg kvelden før jeg gikk å la meg for et par uker siden.. Så våknet vi i 3 tiden for da SKULLE snuppa på død og liv ha mat.. Så hadde søren meg strømmen gått?! Hva skal vi gjøre nå tenkte jeg.. Får jo ikke varmet maten eller noen ting!? Vi kledde på oss og den super sinna jenta vår, vi skulle dra hjem til svigermor for å se om det var strøm der, og hvis ikke måtte vi bruke stormkjøkkenet vi har hos henne. Heldigvis kom strømmen i det vi satt oss i bilen. Så flaks? Men dagen etter dro jeg sprenstreks til ekspert å kjøpte flaskevarmeren til Philips.

Kjekt å ha i slike nødstilfeller, og ikke minst på tur. Skal på Color Fantasy i høstferien. Hva skulle jeg gjort hvis jeg ikke hadde den liksom? he he=)

Skrevet

hva koster denne da?

Skrevet

Jeg har aldri hatt det og heller aldri savnet det. Jeg har brukt termos med varmt vann da vi var på reise i to døyn. Hadde en god termos med varmt vann og lunket vann i flaskene. Så mikset jeg bare. Det var absolutt ingen problem.

Da strømmen gikk her i vinter hadde vi jo varmt vann i springen fortsatt og fikk lagt flasken i et litermål med lunket vann. Hadde strømmen forsvunnet lengre hedde jeg tent fyr i peisen og varmet flasken over der. Er jo ikke ofte strømmen går akkurat.

Skrevet

Nei Ok, men jeg syns iallfall den er praktisk å ha:-)

Tidligere *CN&EM*

Skrevet

har kjøpt meg jeg også. skulle på et stevne som varte utover kvelden og da var det bra enkelt og bare plugge i i bilen, men den hos elkjøp kan man også bruke i vanlig stikkontakt. raelt synes jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...