Jentebaby Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg er nå 19 uker på vei og det kommer blank væske ut av brystvortene mine. Dette er jo helt normalt, men lurer på om det er litt tidlig? I en svangerskapsbok jeg har står det at dette er noe du kan vente deg i uke 26! Noen som har erfaring med dette?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 hei! jeg også fikk litt sånn væske av og til ganske tidlig om jeg presset på dem. Er i uke 31 nå og har ikke merket den store økningen enda så slipper ammeinnlegg so far men unngå å knipe på dem, - stimulerer til enda mer men vær glad for det ... du får jo melk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå