anitra Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 er den trygg og ta?? hørte så mye snakk om denne sprøyta før...
Adriansmor med tulla Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 min sønn fikk astma etter den vaksinen..... den er ikke forsket nok på enno ..... åsså økte tilfeller a v autisme... om den er trygg vet rett og slett ikke forskerne!
ennaH Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 JA!!! Andrew Wakefield, mannen som sto bak den ENE studien som antydet at det var en sammenheng mellom MMR-vaksina og autisme, har blitt sparka fra jobben sin. Alle medforfatterne har senere gått tilbake på konklusjonen. Seinere, store studier fra blant annet Japan, viser at det IKKE FINNES NOEN SAMMENHENG mellom MMR-vaksine og autisme. Derimot så førte MMR-hysteriet denne studien skapte til at mange foreldre valgte å la være å vaksinere sine barn. Det førte til en oppblomstring av den farlige (og dødelige!) sykdommen meslinger. Så gi for all del barnet ditt MMR-vaksine!
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Gav min eldste den, reagerte ikke på noen måte. Ikke vært borti andre som har fått noen bivirkninger av det heller. Så min neste blir å vaksinert.
rosa og en blå Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 jenta mi kan ikke få den pga eggallergi.
Lita1 Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Har 3 stk som alle har fått den.Ingen reaksoner på noen som helst måte her.Tenkte mye på det med 1.mann siden det var så stort hysteri rundt den på den tiden.4.mann kommer også til å få den.Har hverken sett eller hørt noen konkrete eksempler på fatale utfall som er bevist at det er kun sprøyta som er skyld i.Så hvis barnet er friskt så får jeg bare stole på det ekspertene sier til fordel om sprøyta.
Tredjepåplass Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Blir veldig sint når jeg leser innlegget ditt, adrian123! Det er latterlig å påstå at astma kom på grunn av vaksinen, og det har heller aldri blitt vist i noen undersøkelse. (At sønnen din tilfeldigvis har fått symptomene på astma etter at han fikk vaksinen, er en annen sak.) Autisme viser ofte de første symptomene på omtrent samme tidspunkt som vaksinen blir gitt, det var derfor noen fortvilte foreldre syns de så en sammenheng. Dette er IKKE vist i store undersøkelser. I en mindre undersøkelse trodde de at de så en sammenheng, men denne undersøkelsen har i ettertid blitt forkastet som svært dårlig utført og tolket. Og JO, vaksinen er forsket MYE på nå, og er en trygg og god vaksine mot en sykdom som tidligere gav død og hjerneskadede barn (meslinger er jo den verste av sykdommene vaksinen dekker). For kusma og røde hunder er det jo dette med hhv risiko for å bli steril og risiko for fosterskader som er gode grunner til å ta vaksinen.
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Mitt barn har ikke fått noen vaksiner, og neste kommer heller ALDRI til å bli vaksinert. stakkars barn som blir forgiftet med lite virksomme vaksiner. Les boken Sannheten om vaksinasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå