Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Spør bare av ren nysgjerrighet og du svarer kun om du føler for det. Er det du eller din kone som har bært frem barna deres?
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Begge. Skal vi ha flere blir det nok henne.
lilja70 Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Høh, samme ga jeg klar beskjed om her hjemme; skal vi ha flere barn, får DU gå gravid!!! -Tror du han svarte at tre barn er jo bra, det! ??? -Hæh? Mannfolk!
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, dere har jo lov å adoptere og greier. =P Jeg spyr som en gris, hun var heit nok til at jeg sjekka henne opp i gravid tilstand. Det sier seg selv.
lilja70 Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Ser ikke for meg at vi blir godkjent for å adoptere når vi har tre fra før? Trodde de hadde en sånn magisk grense. -Uansett, jeg er i grunn enig i at tre er greit, for all del. -Selv om vi nå har flere soverom, så er det jo greit å slippe å kjøre buss om vi skal på butikken!
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Magiske grenser finnes ikke. Kjenner familier som har adoptert med fire-fem unger fra før, men da var riktignok et par av dem voksne. Men for all del, tre høres rikelig ut. Vi har fire these days, og det er så avgjort litt kaotisk. Men det er klart, om det blir en permanent ordning må vi nok investere i noe mer enn ett barnerom.
lilja70 Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Så spennende, foster, venner, delt foreldreskap, slekt??? Hadde jeg hatt disse tre på samme rom, hadde ingen av oss overlevd natta! Jeg kjenner også familier som har adoptert med barn fra før, men da har disse vært særkullsbarn, eventuelt så har det vært spesielle forhold som tilsa at nevnte barn hørte til i den særskilte familien.
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Det har jeg ikke lov å si, siden jeg ikke er helt anonym her, men når jeg sier det sier det seg selv likevel. Barn fra før er definitivt intet problem for adopsjon, man må bare være litt selektiv på land. Noen av "giverlanda" er vrangere enn andre. Noen forlanger vel også at man er godt gifte, bekjennende kristne med saftig inntekt, heh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå