Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i går og sf målet hadde ikke forandret seg på en mnd,skal på ny kontroll på torsdag,noen som har opplevd det samme? betyr det at babyen ikke vokser,eller?? fikk ikke noe særlig svar i går.. er i uke 36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke steget på kurven..Men jordmora sa ikke noe om at den ikke vokser... Så da gjør den vel det..men når en har kommet så langt så detter bebien lenger ned å da er d noe med d der sf-målet sjø:) D går nok så bra att:)

Skrevet

var på kontroll denne uken og da målte jordmor flere ganger og fikk lavt sf-mål. Men så fant hun ut at livmora mi var litt høyere på høyre siden og målte der i stede og da ble målet litt høyere, men det er jo vanlig at det flater litt ut når magen synker og hodet er festet:)

Skrevet

Det kan jo hende at magen din har begynt å synke, da flater målet litt ut eller går nedover igjen.

Hvis JM ikke bemerket det noe spesielt tror jeg du kan slappe helt av:)

Skrevet

Jeg hadde vekstutflating paa slutten (men jm og lege var ikke enige i SF maalene saa er ikke sikker paa hva jeg hadde eller ikke hadde). Ble sendt til ekstra sjekk, alt var fint. Foedte dagen etterpaa en liten jente, 2670 gram. Men frisk som en fisk. Maa bare passe paa at hun spiser nok :-).

Skrevet

hodet har festet seg for flere uker siden da,så kan ikke være det.. jordmor sa bare at jeg skulle gå ut på gangen,ho skulle snakke med en lege,og så kom ho og sa at jeg måtte komme tilbake til uka for å ta ultralyd,og så måtte ho springe fordi det var lunsj:) men syns egentlig at ho kunne forklart litt,fikk ikke spurt om noen ting. Syns det er veldig dumt,det var 2+ på protein og 2+ på hvite blodlegmer også,så kunne jo ønske at jeg fikk noen svar..menmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...