Gå til innhold

Sete feil vei???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har vi snudd barnesete til gullet, 6 mnd. Da det ble så mye diskusjoner her på bak og forovervendt seter så valgte vi å snu sete opp ned. Nå har gullet hodet ned i sete slik at dersom vi kræsjer så ligger hodet trygt mens bena muligens får en sleng. Gullet er fornøyd ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var lurt. vi har valgt å ikke bruke sete i hele tatt. Sitter på fanget....;)

Skrevet

Alternativet vårt var at gullet satt ved rattet, og jeg i barnesete, men selvfølgelig da bakovervendt!!!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Hvorfor valgte du ikke sistnevnte? Skal tidlig krøkes om en god sjåfør skal bli..

Skrevet

fordi faren mente det var uforsvarlig ;)

Skrevet

Uforsvarlig at jeg satt bakovervendt i barnesete da selvfølgelig.

Skrevet

Vi valgte og putte alle ungene i skiboksen vi. Da er dem jo ikke i bilen i det hele tatt. Jeg har aldri lest om at det er krav til seler i skiboksen.

Alle ungene har fått beskjed om at blir vi stoppet av politiet må dem være stille.

Jada jada, vi har borret 2 luftehull.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Ja for du er såpass stor at du akn snus forover.. Ikke lett det her, liker løsningen deres!!

Skrevet

ja.. det var smart.. lurer på om jeg skal kjøpe meg en ski boks jeg og da;)

Skrevet

Herregud damer... Synes dere er en smule uansvarlige her.

Vi har valgt å ha barnet i tilhengeren vi. Bundet henne fast med strikk, slik at om vi kolliderer, så spretter hun unna, og kommer tilbake når bilene står stille!!! Hun har på hjelm, slik at hun ikke slår seg for mye, om hun skulle treffe noe!

Skrevet

Vi har ungen i ei lekegrind på taket.

Masse frisk luft!

Skrevet

hahahaha,, ler meg ihjel,,, her var det jammen mange gode løsninger....*knise*

Selv har vi hengt hoppesele i taket i bagasjen på bilen, da sitter ungen fast, pluss at den er tøyelig,, hehe..

Skrevet

Her har vi alle i heimen en sete hver og ALLE sitter bakovervendt når vi er ute og kjører.

Og så har vi på oss hjelm og har surret oss inn i bobleplast i tilfelle uhellet skal være ute...

Skrevet

Har ingen problemer med sånt, for vår bil er laget av skumgummi, bare i tilfelle... ;) ingen harde kanter og ingen glass, bare myk plexi i vinduene...

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste spisestolen fra Ikea. Ungen sitter med hodet ut av taklvinduet, gjett om han er fornøyd da :) Ikke griner han heller;)

Skrevet

Vi kaster lillegutt i bagasjerommet vi, slipper å høre så mye fra ham å da ;)) Eneste abre er at vi av og til glemmer ham.......

Skrevet

Hahahahaha spisestolen fra Ikea faktisk!

Steike for en genial tråd! ;)

Skrevet

Herregud, er du så uansvarlig Råddåræva at du ikke har kjøpt inn babycalling??? Hadde du hatt det så hadde du ikke klart å glemme igjen ungen din!!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hørt på makan...tar dere virkelig med dere ungene i bilen??? Her får snulla værsågod være aleine hjemme hvis jeg skal på tur!

Skrevet

Her er det ungene som er på biltur, og vi voksne er hjemme.

Skrevet

Er det wiplash dere er engstelige for, gir 200 ml cognac på flaska myke muskler....

Skrevet

Og en styrepils til sjåføren, så blir ikke h.n så anstrengt!!!

Skrevet

Vi lar ungene løpe fritt i bilen og siden vi har en stor bil som de virkelig får boltre seg i. Å spenne små uskyldige barn fast i seler kveler deres personlige utvikling og gir dem angst i voksen alder.

Skrevet

Eivind har lenge hatt noen "kilo for mye" så jeg har bundet et hoppe-tau rundt livet hans, og så løper han ved siden av...

Blir mye bedre plass i bilen også da vet dere :)

Han begynner å bli ganske sprek nå, så da går det litt fortere:)

Skrevet

Vi er ikke så nøye på det dær med sikkerhet i bil vi, for vi har ikke tenkt å kræsje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...