goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er det som de sier at vibrator kan sette i gang fødsel? At man skal holde seg "unna" dette?? for om det sette i gang fødsel, da skal jeg jammen meg gå å kjøpe meg en...hihihi Er sååååååå lei, selv om jeg ikke har termin før om 18dager...
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Ifølge siste gravidblad(tror jeg det var) sa jordmor siri at vibrator kunne modne livmoren og det var derfor det var frarådet. men hun hadde ikke hørt om noen tilfeller der det hadde skjedd... har også hørt det kan forstyrre hjerterytmen til babyen men vet ikke om det stemmer... det sto at bruk av vibrator på klitoris og nederst i skjeden var ufarlig, men å "putte den helt inn" kunne modne livmoren... hehe tror jeg skal kjøpe meg en selv om et par uker... =)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, ja det sier at vibrator kan irritere mormunn og sette igang fødsel. Det er derfor man ikke skal bruke det i svangerskapet.
Spira31 Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 hehe ja..men er det ikke greit å bruke det nå på slutten da?!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Jordmor sier til meg at når mor har det godt så har barnet det godt. Det er vel helst viss det er fare for fortidlig fødsel hos moren at en blir frarådet og bruke vibrator inni skjeden. Det er ikke skadelig å bruke den utpå.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 Så lenge den ikke skader babyen skal jeg jammen meg løpe/VAGGE ned på kondomeriet å kjøpe meg en enkel vibrator (de er vel ikke så dyre vel??) Også skal jeg teipe den fast i "dåsa" hahaha...Slik at livmormunnen blir SKIKKELIG moden...jeg er nemlig sååååååååå lei
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 haha, jeg skal kjøpe den her: http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/46a0db41001cbf6a271ec0a8017906a0/Product/View/05606420000 38 cm lang og med en diameter på 7 cm tror jeg jammen meg skal sette igang ting altså.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 hm funket ikke men gå på www.oriononlineshop.com og søk på King Dong så ser dere mannligheten...fytti H*** tror ikke jeg hadde putta den oppi altså
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Jeg må bare si at jeg brukte vibrator når jeg var i uke 36 tre ganger og da gikk vannet etter en uke... Mistenker at det var derfor faktisk. Men er du fødeklar uansett er vel det bare greit;)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Æ har nu funne en kjæmpefin en på Finn.no !! Rosa å greier å greier !
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2007 GRØSS og GRU!! på finn.no???????????????????? Seriøst det bare måååååååå være kødd....det er jo bare brukte ting der er det ikke?? Hehe...Jeg har så jævlige menssmerter for tiden at jeg håper litt vibrator hjelp skal være med å få fart på sakene her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå