JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Når ble de helt brune? Det ser ut til at vesla her blir like brunøyd som sin far, for fargen ser langt fra blå ut nå ihvertfall, men det er snarere en litt ubestemmelig farge som skifter etter omgivelsene, de er ihvertfall veldig veldig mørke. Er så spent på hva slags farge hun kommer til å ende opp med. Hun er to måneder nå, og jeg venter sånn på øyenfagen hennes =)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Mitt første barn fikk ikke helt brune øyne før hun var 9 md. Før det var de mørkeblå, så grønne, så brune. Babyen min nå tror jeg også får brune øyne. De er også "ubestemmelig" alt etter hva lys det er. Tror de blir fortere brune enn min første, siden de er så mørke allerede nå.
<3 + <3 + ? Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Min hadde mørke, mørke blå øyne da han ble født. Gikk kanskje en drøy måned før de så brune ut....Nå er de skikkelig mørkebrun, han er 4mnd. Tror dette var veldig tidlig da, for vi får veldig mye kommentarer på det. Ingen som har sett en så liten baby med brune øyne før....hehe...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Vår hadde mørke grå når han var født, og nå er de helt mørkebrune. Han har hatt det i mange måneder nå, men kan ikke huske nøyaktig når de var brune....kanskje fra 2-3mnd alderen, han er litt over 5,5 mnd. Han har de flotteste øynene og suuuper lange øyenvipper, blir nok en storsjarmør;)
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 min tulle har mest brune men av og til blå. Hun er 6 mnd i dag.... Broren har hatt blå fra dag en..... regner da med at hun får brune...
Julegåve2009 *Fødeklar* Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Min jente fikk brune øyne ganske tidlig. Fikk det før hun var 1 mnd. Nå er hun 2 1/2 mnd. Er veldig mørk selv da...
Helene <3 Sarah Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Ååå dette er jeg også utrolig spent på. Pappaen og hele hans familie har brune øyne, og lillejenta ser ut til å ha arvet hans farger ellers. Brunt hår og mørke øyevipper/bryn. Min familie har stort sett blå øyne, men min far og søster har grønne (er ikke det en form for brun?) Venter i spenning på å se om de blir brune.. Hittil skifter det fra dag til dag mellom knalblå, grå og grønnaktige. VIL AT DE SKAL BLI BRUNE =)
kajak&Daniel Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Lillegutt ble født med brune øyne. Nå er han snart 9 mnd, og de har akkurat samme farge som da han ble født....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå