Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 hvor i bergen selger de svarte lakerol? altså, de med salmiakksmak? finner den lilla, men ikke den sorte =( hvis noen har sett denne så vær så snill å si hvor... er totalavhengig... tar også imot tips til annet godt med salmiakksmak...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 hei sauen jeg lurer på noe annet jeg hvor fant du den kalkulatoren eler hva det var for å sette opp budsjett over hva man bruker i mnd osv ?
doffine Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 narvesen burde da ha slikt samme hvor du bor i landet..... ta deg en tur i den delen av butikken som har goderi for barrn.. hehe... der har de myyye rart... vet at obs har en sånn hylle med alle mulige rare godis saker for barn. Og det er et stoort uvalg.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 takk for svar! den kalkulatoren ja... hm husker ikke helt. mulig det var på dinside.no ??? søkte på budsjett jeg og så kom den opp...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 hmz.. finner ikke noe på google.. hvordan gr det med graviditeten?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 joda går strålede dette her =) snart bare 7 uker igjen til termin nå... gleder meg som en gal og håååper på fødsel i uke 37 eller noe hehe... hvordan har lillejenta det da? blitt stor nå? prøv å søke på sol.no på kvasir...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 ja hun er snart 60cm og veier 5,8 :-) hun er 7 uker hvordan har blomkålen det? siden du skriver kommer 13/9er datoen bestemt da eller?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 ojoj, blir stor nå =) nei datoen er ikke satt... er nok bare terminen ... men har stor tro på at hun kommer før altså... =P hehe jeg kommer vel til å være evigvarende gravid jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå