ie79 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 En vennine stripet håret sitt og plutselig tok hun bleiking i håret til datteren sin på 2 1/2 år, var ikke mange striper, men jeg reagerte på det. Hun mente at det var helt normalt å stripe håret på barna, syns dette var helt hull i hode jeg....eller er det bare jeg som er sær
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Der er jeg enig med deg! Hva i all verden er vitsen med det? Er ikke barnet hennes fint nok som det er?
Supermamm Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Ei jeg kjenner er frisør og jeg mener hun har sagt det faktisk er farlig pga sensitiv hodebunn på barn. Jeg ser ihvertfall ikke poenget!
Mockanin Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jøss. Ikke normalt i det hele tatt spør du meg.
wirre;o) Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 jeg lurer på om jeg ikke skal farge håret til snuppa... for hun har rødt hår. Herregud! ammoniakprodukter i hodet på ett barn. folk handler som de har vett til!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Herregud, tuppa kommer ikke til å få lov til å farge håret før ungdomsskolealder, kanskje enda lenger... For en tullete ting å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå