detgårihundre Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Har man eggløsning 14 dager før mens likevel da? At det er antall dager før eggløsning som er forskjell fra kvinne til kvinne?
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Ja, vanligvis. Men individuell variasjon forekommer her (kvinner med 28-dagerssykluser er heller ikke garantert eggløsning midt i). Om du lurer er det enkleste å sjekke med el-tester i et par måneder.
Alba44 Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Da jeg var prøver så hadde jeg sykluser på ca 34 dager. EL hadde jeg 14 dager før mens. Vet ikke om dette gjelder alle, men det du spør om stemte for meg.
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 på babyverden.no ligger det en eggløsnings kalkulator hvor du taster inn siste mens og hvor mange dager syklusen din er på, så kommer det opp når du er fruktbar og forventet EL om den stemmer vet jeg ikke da men morsomt å se
Anonym_her_inne Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Nei, det er ikke sikkert at du har 14 dager fra eggløsning til mens. Men du har like mange dager hver syklus. Selv har jeg 11 dager mellom eggløsning og mens. Slikt varierer. Det er visst normalt med opptil 16 dager i denne delen av syklusen. Har brukt persona i mange år og kjenner syklusen min svært godt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå