Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Gjøre det i forhold til barnehage? skal den eldste være i barnehagen, og hvor mye da eventuelt? er så usikker på hvilken løsning som vil bli den beste... får to rimelig tette. ca 2 år imellom dem.
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Helt klart i bhg. Er best for alle parter tror jeg
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Hvor mye da? min skal i bhg, men vet ikke hvor mye..
Mia73 Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har drøye 2 år mellom mine. Eldstemann går i barnehagen 3 dager i uka og skal fortsette med det. Dette er både for hans og min skyld. Tror det hadde blitt kjedelig for han å bare gå hjemme med meg og lillebror hele tiden, og han trives så godt i barnehagen (har gått der siden han var litt over et år). Og så får jeg og minstemann noen rolige dager for oss selv i uka. Det blir liksom ikke så mye tid til å kose seg med babyen når man har en aktiv toåring i huset...
rosa og en blå Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 mi skal ha fri 2 daga i uka. angra litt for hun trivs slik. + at eg skulla betalt for full plass og bere tatt ho fri dei dagane det passa for.. hun blir nå 17mnd og beibin er alt for sein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå