Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jenta mi nekta første gang vi prøvde med nan, men det kunne være kun at det var flaske også. Senere har vi prøvd Hipp og da tok hun flaska rimelig fort, men nå etter 1 mnd. virker det som hun ikke liker den mere. Griner på nesen osv. Vil ikke ha noe særlig. Noen som smaker bedre tro?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 min liker nan,svigermor hadde kjøpt colett engang,den likte han ikke noe særlig tror jeg,så nan funker her i gården..har ikke prøvd noe annet..
wirre;o) Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 lillewirr liker hipp. nan kan gå om det er sånn ferdigblandet med maltekstrakt i, tror det blir søtere da.
Honningmelon Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Mange sier HIPP er populær, men jenta min drikker Nan. Jeg hadde i litt malt for å få henne til å drikke til å begynne med, så du kan jo se om det hjelper.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 her går det i collet, det har 2 av 3 gutter hatt her , og det er det vi er mest fornøyd med, også fordi at da kan man lage hele dagsdosen klar kvelden i forveien, og slippe og dra på vann og pulver....
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 collett er best på smak,den er søtere og ikke like bersk,sur som nan..jenta mi reagerte på nan... collett anbefaler jeg...svrger til collett:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Her brukte vi Hipp. Nan var det helt håpløst å få i gullet. Da spyttet hun ut igjen. Colett prøvde vi aldri.
dama Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 collett er uten tvil den beste! synes mine tre barn
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Har prøvd Nan, småfolk og collett.. Her går det i collett, den liker jenta mi best virker det som.. Jeg syns Collett er best selv også (he he).. Enda bedre med malt i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå