Gå til innhold

helvetes brystpumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

avent, som sier at de er så bra. Har prøvd i fire mnd nå, og får nesten ikke pumpa ut noen ting før et eller annet går galt. Den der hvite lille ventilen popper ut hele tiden, bare det kommer et aldri så lite vakum. Og nå er jeg sikker på at det ikke er jeg som gjør det feil..Møkk! Såh, da var det ute av verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må passe på at alt er ordentlig på at det ikke kommer luft inn noen plass, da suger den med en gang myyyye dårligere...

Pass på å massere brystet godt og stimuler brystknoppen eller hva det heter. Da slipper den melka ut.

Skrevet

hmm, jeg har samme pumpe, og har ikke det problemet.. sikker på at den er i orden? At du har sat den sammen riktig? Det er lurt å sette sammen delene når de er ørlite fuktige etter koking, da blir det helt tett..

Skrevet

Har du satt ventilen inn riktig vei? (Nedenfra og opp, ikke ovenfra og ned. )

Skrevet

Har gjort alle disse tingene. Ventilen står nedenfra og opp, setter den sammen når de er fuktige, pumper ikke alt for hardt. Det går på to eller tre "pump" men så spretter ventilen ut. Har jo ikke hatt den såå lenge, men har ikke noe kvitering etc. Den er garantert dårlig.

Skrevet

Ta kontakt med importøren (Midelfart?) - vet at de yter veldig god service ifht pumpene (man får nye deler dersom noe går i stykker osv.).

Skrevet

Det skal jo følge med 3 ventiler. Har du prøvd alle 3? Jeg har 1 som er dårlig og 2 som funker greit. Jeg har også tatt ut den silikon-"dingsen" som skal massere puppen. Det bare lakk alle veier når jeg brukte den, og ble ikke nok vakum. Uten den suger den puppen nesten nedi flaska, hehe....=)

Jeg var skikkelig grinete på den dritt-pumpa til å begynne med, men nå er vi kompiser.

Og du. Hadde ikke kvittering jeg heller, men gikk på apoteket og klaget. De sa jeg måtte ringe midelfart selv for å få den delen som var ødelagt. Syns det høtes rart ut, men....

Prøv å klag!!!

Skrevet

Min begynte også med det etter bruk en god stund. Jeg regnet med at det muligens var "slitasje" i den lille hvite ventilen såp jeg prøvde å bytte med en av de andre og det var lurt for da slutett den å dette ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...