Gå til innhold

City Cross Emmaljunga/Brio Happy DUO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har sett på City Cross og Happy Duo vogner.

Er det noen som har erfaringer med disse ?

Jeg har blant annet fått litt forskjellige svar ang vekt Happy ! noen som kan hjelpe meg.. Vurdere det letteste understelle Telescope ikke kompakt.

Takk for mange tilbakemeldinger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare at Brio Happy Duo har kommet veldig dårlig ut i et par tester.. Bla knakk plasten i håndtaket når det ble utsatt for belastninger i kulden, feks når man skulle løfte vogna inn i buss, opp trapper ol..

Emmaljunga City Cross er det mange som er fornøyd med har jeg hørt! Jeg sto mellom å køpe en City Cross og en Edge Duo og endte på den siste, men tror City Crossen er kjempebra!

Skrevet

Jeg har aldri vurdert Brio Happy. Men kjøpte en City Cross fordi den var så lett. Minsten hadde en kombivogn. Kan ikke huske at jeg følte at den var så alt for liten på vinteren, så da regner jeg ikke med at baggen til City Cross blir noe problem til vinteren heller.

Er kjempefornøyd foreløbig. Men jeg får jo ikke noen ordentlig erfaring før jeg virkelig har prøvd den med baby på trilletur.

Skrevet

Jeg vurderte også Duo Edge og City Cross. Duo Edge har jo alt, og virker som en super vogn med god plass. Men vekten var grunnen til at valget mitt falt på City Cross :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...