Gå til innhold

Lønnsoppgjøret - foreldrepenger........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det ordinære lønnsoppgjøret for alle arbeidstakere i april elelr noe sånt? Burde ikke dette være oppdatert på lønnslippen min nå??

Jeg venter liksom på at dette skal registreres FØR jeg sender inn søknad til NAV om foreldrepenger. Vil jo gjerne ha med den økningen, og synes det er dumt hvis den ikke kommer med fordi min sjef er treig med å oppdatere lønnen etter lønnsoppgjøret.

 

 

har dere andre fått oppdatert lønnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lønn blir justert på august-lønnslippen, sender ikke søknad til NAV før jeg får den.

Skrevet

Har din gruppe fått økt lønn, da? Det er ikke noe felles oppgjør for alle som har jobb. Er du blant dem som fikk økt lønnen skulle dette ha vært justert i mai.

Skrevet

men ikke alle av oss som får det på slippen før i august. vi får etterbetalt da.. :)

Skrevet

Det står i kontakten min a "ordinær lønnsvurdering skal finne sted en gang i året, april mpned hvert år"

 

Skal ikke jeg da få den prosenten som kommer ut av felles oppgjøret?

 

Jeg får ikke sendt inn søknad før etter termin, får jeg da "etterbetalt" det jeg har krav på?

Skrevet

Tror du bør kontakte forbundet ditt for å sjekke om du/din gruppe var blant dem som fikk økt lønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...