Expat Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Lille har lenge vært ille på morgenen (hun er 2 1/3 år), oppe fem-halv seks. Vi er ikke på ferie ennå, vi driver og pakker opp huset før flytting etc. Mye styr. Den siste uken, imidlertid, har hun enten sovet igjennom, eller kommet inn til oss og sovet og sovet. Gjerne til 8! Så vi har jo forsovet oss i et kjør hele uka!!! Er ikke vant med å måtte ha vekkerklokke...
Miss Foster Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hva ble navnet pá hvalen spór ná jeg....... er ikke inne pá msn i dag da det er sá forbanna mye á gjóre.....
Expat Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Har ikke helt bestemt oss ennå... Heller fremdeles mot Carl-I jeg da...
Miss Foster Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Ja jeg er med pá den ) I dag har vaert en travel dag her, og til neste uke ser det ikke ut til á bli bedre.... ( Du fár kose deg og ha ei fin helg, sá fár vi se om jeg kommer meg pá msn pá mandag... masse susser og klemmer
Expat Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 God helg til deg og! Hos oss blir det hard pakking!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå