katlinka Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Her det Gwen Stefani med Sweet Escape. Hun står og danser foran tv'n og klapper i hendene.. hehe... så søt selvfølgelig
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Her er det: "you are loved (don`t give up)" med Groben. Da står han og danser og blir hel vill. Før det, var det "my boobs are OK!". Syntes det var veldig greit at han fikk en ny favorittsang, ja.....hehe
Torpekjærringa Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 her går det i : I don`t feel like dancing......det er ringelyden på mobilen min - så stor jubel hver gang telefonen ringer ) + og Elias sangene da ! stor suksees her i gården ;o)
Twig Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Bob sinclair ho tar helt av.. ellers så er turboneger veldig festlig å danse til =)
NessaS Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 For tiden tar han fullstendig av til Motley Crue og Judas Priest. Og stakkars mormoren hans fikk jo nesten hjertefeil en gang guttungen satt i baksetet og sang "Rompa mi". Hehe.
padda+rompetroll Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Kongen på campingplassen, Ole Ivars. Gjerne på repeat hele dagen, fantastisk:-(
katlinka Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2007 Hehe, antar at Kongen på campingplassen ikke er mors favorittsang... tjihi.. så søtt Ole Ivars også da...
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Min er tre år og elsker "Kanskje kommer kongen" med Knutsen og Ludviksen. Må til og med synge den som nattasang.
rufs Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 poden vil høre på gruppa ingenting,vesla hører på alt,bare det er norsk...sunes fremdeles grandiosa sangen er morsom å danse til:( ellers går det nå mye i grand prix junior sangene
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Her går det i alle kaptein sabeltann sangene, har sett filmene så mange ganger at han nå prøver å danse som dem gjør i filmene. Så sabeltann spilles på anlegg inne, i bilen og til og med på pcen min om vi er i andre etasje. Jippi, bare litt lei, har pågått i 6 mnd nå
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Råka tå ei pil- Hellbillies. Drømmedame- Trang Fødsel. Marit Hjukse og Bendik og Årolilja- Gåte. *god musikksmak den ungen* Og godt er det, når han begynner på undervisning til høsten er det ikke meg i mot om han heller vil forsøke seg på skikkelig musikk enn på jallamusikk for og med puppedamer. :-P
SnupsaTupsa Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 vår 2-åring elsker Cornelis Vreeswijk (det så feil ut, men står det her... he,he) og Turistens Klagan (den med barna på Karl Johan som de bruker i Cubus-reklamen om dagen). Blir helt vill når vi setter på den til henne ) ...Ellers er det mye det med skikkelig rytme... Digger pappa'ns musikk... Turboneger, Metallica, Ozzy osv... Ikke mamma så glad for, nei ;P
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Hehe.... Vårt barn er tydeligvis litt annerledes..... Her skal det være "PostePat" og skal hun synge selv, så blir det "Bæ, bæ, jaaaaam"...... Ellers er hun gira på å danse gammeldans! Kommer det gammeldans på radioen, så danser hun som bare det...... :-)
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 21. juli 2007 #14 Skrevet 21. juli 2007 Her er det dilla på umbrella! han løper rundt og synger ella ella ella eh eh eh hele tiden og setter jeg den på danser han helt villt rundt her!!! ellers danser han også masse til tyrkisk musikk.. noe som var litt flaut på tyrkisk restaurant her om dagen hvor han dansa helt villt når vi skulle spise... hehehe men er morsomt da!! han har en sang til... lompas navne sang... lompa ompa pompelipomp synger han... og setter dette sammen med umbrella... lompa ompa pompelipomp ella ella ella eh eh eh også på'n igjen... hehe
handygirl Skrevet 21. juli 2007 #15 Skrevet 21. juli 2007 Dattera vår på 21 mnd har dilla på "åsass" (Gråtass) og "mikke hev" (Mikkel rev) :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. juli 2007 #16 Skrevet 21. juli 2007 Her går det i kaptein sabeltann. Og I love rock n roll..
kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. juli 2007 #17 Skrevet 21. juli 2007 rammstein sin stripped elsker snuppa:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. juli 2007 #19 Skrevet 21. juli 2007 Min på 8 mnd rocker til mika-relax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå