prøvekluten+3små Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 i morgen flytter jeg ut gett..pakker snippesken og flytter videre til siste holdeplass.. rart å tenke på,for synes ikke det er så fryktelig lenge siden jeg var nyinnflytta her,og skulte litt på de som hadde vært så heldige å fått ultralyden unnagjort..tiden går altså..om enn bare noe langsomt;o)
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 ÅÅ du er heldig som kan hoppe over til 3.trimester i morra...jeg må vente hele 6 uker og jeg synes ukene sneiler seg av gårde (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå