Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 I går gikk jeg amok med hvitløk pga en utrolig langsint forkjølelse.. Spiste vel tilsammen 3 fedd! i går. Og det stinker vist noe veldig rundt meg! Jeg kjenner jo selvsagt ingen ting.. Forkjølelsen er blitt utrolig mye bedre.. Men jeg lurer hvordan bli kvitt eimen av hvitløk? Evt vil det vare lenge?
petite fleur Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har hørt at det hjelper å spise persille...
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 persille er vidundermiddel.. ellers skal man kunne få kapsler på apoteket(fikk det før hvertfall) som tar ånden utrolig bra... =D
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Har ikke så lyst å bevege meg utendørs.. For ånden er kanskje ikke det værste.. Det kommer jo ut gjennom huden også... Noen som vet hvor lang tid det tar til lukta er borte av seg selv? Sitter med vann her nå og har tenkt å drikke litervis i dag og håpe det hjelper..
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 persille skal funke bra på både ånde og hud:) Men det er nok over til i mårra, vil jeg tro=)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 ok.. da gleder jeg meg til i morgen! Skal gå meg en tur i kveld tenker jeg så jeg får svettet litt..Da håper jeg sambo ikke berekker seg av meg i morgen!
Lotta med novembergutt Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 hehe, hadde en sånn hvitløksraid for en tid tilbake siden jeg og! Prøvde med persille, men tror jeg hadde spist for mye hvitløk til at det hjalp. Sambo var superfortvila, for det stinket visst i hele huset. Haha. Han dro til og med på apoteket for å høre om de hadde noe, men de hadde ikke det... Og... dette varte i 5 hele dager! Så, det er vel bare å ta tiden til hjelp.. Drikk masse, masse vann og svett/tren masse.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2007 OJ! SÅ LENGE!!!! Jeg som hadde håpet å komme hjem snart.. har flyktet så han får det friskt og godt rundt seg.. For det stinket hjemme hos oss også! Hvor mye spiste du Linde81? Jeg spiste 2 vanlige og et lite fedd i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå