snuppesnuppa Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Dersom en er sykemeldt 50 % i tre måneder +/-, går det ut over feriepengene neste år? Har fast stilling.
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 ja jeg ville tro at det gikk utover feriepengene
Raych Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Det kommer an på om det er arbeidsgiver eller NAV som betaler sykepengene. Hvis arbeidsgiveren din betaler har det ingen betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå