Gå til innhold

Jeg angrer!! :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gledet meg så mye til gutten min skulle komme! :) nå er han her og alt jeg kan tenke på er at jeg har blitt feit og at han skal ha mat hele tiden og at jeg er sliten osv. jeg klarer bare tenke på MEG!!!! :( ikke han! jeg føler meg så misslykka og som en skikkelig dårlig mor og jeg angrer på at vi beholdt han! herregud så ond jeg er som tenker dette om min egen sønn!!!!!! :( :(

Hva gjør jeg nå!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med helsestasjon eller fastlege og få snakket med noen, fort.

Få hjelp av familie og venner til å avlaste deg, slik at du er opplagt når du skal være sammen med babyen.

Skrevet

Dette er helt vanlig - det som er viktig er at du får snakket om det slik at det ikke utvikler seg til en skikkelig fødselsdepresjon. Og tro meg, det går over. Omtrent alle mødre har en eller flere av de samme følelsene som deg en eller annen gang de første månedene..

Stooor klem :) Og du: Du er verdens beste mamma for gutten din, ikke tro noe annet!

Skrevet

signerer de andre svarene her. Dette er veldig vanlig, bare ikke så mange som er klar over det noe som er utrolig dumt..

ta kontakt med hs og ta tiden til hjelp! Og kom deg ut en liten tur hver dag - frisk luft hjelper mot det meste!

Håper det går bedre med deg!

Skrevet

Vil også absolutt råde deg til å ta kontakt med helsestasjonen. Helsesøstre skal nå ha bedre innsikt med fødselsdepresjoner nå enn før, og skal kunne videreformidle event. annen hjelp. Ønsker deg lykke til!! Håper det vil føles bedre etter en stund, og det tror jeg også.

Trøsteklem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...