Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde trodd at 3.gangen villle det gå fort. men nå har jeg hørt at det kan være den verste... Noen erfaringer................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 3.fødsel gikk veldig fort, fra 1. ordentlige ri til lillegutt var ute tok det en halv time! Kom inn på sykehuset 08.15 om morgenen og han ble født 08.35. Så i mitt tilfelle gikk det mye fortere. Er litt spent nå, er 6 dager på overtid med fjerdemann=)

Skrevet

Venter også nr. 3, har to jenter fra før, og ble tutet ørene full i forgårs av svigermor om at guttefødselene er mye tyngre og lengre enn jentefødsler. Måtte sende sms til venninne med 4 barn (jente-gutt-gutt-jente), og hun sa de tre siste hadde vært kjempelette alle, så nå er jeg med godt mot igjen.

Skrevet

Har en av hver fra før. ikke noe verre med guttefødsel!!

lykke til!

Skrevet

Takk, jeg kunne ikke skjønne det heller, men ble litt usikker siden hun var så påståelig. Og det er jo ikke slike meldinger man vil høre rett før termin!

Skrevet

har to gutter fra før,så jeg er mer spent på jentefødsel for min del...guttefødsler ser ut til å gå som en drøm for min del hvertfall..knappe 4 timer,og to timer på siste..

Skrevet

Gikk strålende her... 1. barn (jente) kom på 3 timer fra første skikkelige ri. Nr. 2 (gutt) 1,5 time fra første ri. Nr. 3 (gutt) var ute 50 min. etter første ri.

Men hvis du tenker i uker, så kom han senere da.

Første i uke 36, 2. i uke 38 og 3. i uke 41.

Og nr3 fikk oss innom sykehuset et par ganger med falsk alarm, sinnsykt med maserier / var vel mer kynnere, men fødselen var ikke i gang. Og gikk lenge med opptil 4 cm åpning med nr3.

De sier vel ofte at nr3 kan være en liten luring, og det stemte nok i mitt tilfelle, men fødselen gikk bare helt greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...