Gå til innhold

Thia har fått sin prinsesse! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse gratulasjoner til Thia og hennes familie, og gratulerer med dagen til den lille prinsessa:-))

Nå er d mange julibarn som har poppa ut, til dere som venter: Nå skjer d når som helst!! Store øyeblikk i vente for dere alle!

Vi kom hjem fra sykehuset på onsdag, godt å være hjemme igjen, kan fortsatt ikke helt forstå at han er kommet, aldri vært så i skyene i hele mitt liv:-))

Annonse

Nei, det er heller ikke mye tegn til noe action her i gården. Så det ser dessverre ut til at jeg må ta med meg magen på treff på onsdag, jeg også. Jeg forstår nesten ikke at den fødselen kommer til å starte i det hele tatt, jeg nå. Litt lei ja. Har no egentlig ikke grunn til å klage da terminen ikke er før først i morgen, men det har liksom alltid vært marerittet; å gå på overtid! Og nå er det like før det skjer. Aaaaaaaaa!

Men det er no veldig morsomt å se andres nurk på disse treffene da. Man ser at de definitivt er verdt å vente på ja.:-)

Tuuuuusen takk for alle hilsningene :0)

Sorry til dere vi sneik i køen for...Hadde jo lovet at det ikke skulle skje, hadde ikke et eneste fødsestegn før det hele plutselig var i gang og det var 9 min mellom riene fra første stund. Ikke mist motet jenter, snart er alle nurkene ute:0)

Vi har nå kommet oss hjem og gleder oss til den stolte broren kommer hjem i kved. Vi sattser på å komme på treff på onsdag, mulig storebror blir med men da blir vi bare kort,kort:0) Får vi barenvakt til han blir vi lenger.

Klemmer til alle fra Thea og Mail

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...