Gå til innhold

Thia har fått sin prinsesse! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag, 20.07.07, kl 08.41 kom Thias prinsesse til verden. Hun er 3745g og 49 cm.

Ifølge Thia selv, var det en kjapp og heftig fødsel.

Er glad på dine vegne for at du slapp å vente!

Gratulerer til den nye familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye =) Ble så overrasket da jeg fikk melding i morrest...Håper bare at det blir min tur snart =)

Gleder meg til å se snuppa di =)

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gratulasjoner til Thia og hennes familie, og gratulerer med dagen til den lille prinsessa:-))

 

Nå er d mange julibarn som har poppa ut, til dere som venter: Nå skjer d når som helst!! Store øyeblikk i vente for dere alle!

 

Vi kom hjem fra sykehuset på onsdag, godt å være hjemme igjen, kan fortsatt ikke helt forstå at han er kommet, aldri vært så i skyene i hele mitt liv:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig masse!!:) tradisjonen ved at noen får etter hvert treff og før tida holdes vedlike, og det er bra!;) håper dere har det fint og koser dere massemasse! ser fram til å møte lille prinsessa på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til hele familien!!

 

Håper bare jeg ikke kommer alene med mage på onsdag...

Alltid like morsomt når de nye medlemmene av klubben kommer på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er heller ikke mye tegn til noe action her i gården. Så det ser dessverre ut til at jeg må ta med meg magen på treff på onsdag, jeg også. Jeg forstår nesten ikke at den fødselen kommer til å starte i det hele tatt, jeg nå. Litt lei ja. Har no egentlig ikke grunn til å klage da terminen ikke er før først i morgen, men det har liksom alltid vært marerittet; å gå på overtid! Og nå er det like før det skjer. Aaaaaaaaa!

 

Men det er no veldig morsomt å se andres nurk på disse treffene da. Man ser at de definitivt er verdt å vente på ja.:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Thia sin lille prinsesse! Gleder oss til å møte henne etterhvert;)

 

Håper alt står bra til med mor og datter og at dere koser dere sammen med resten av familien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuusen takk for alle hilsningene :0)

 

Sorry til dere vi sneik i køen for...Hadde jo lovet at det ikke skulle skje, hadde ikke et eneste fødsestegn før det hele plutselig var i gang og det var 9 min mellom riene fra første stund. Ikke mist motet jenter, snart er alle nurkene ute:0)

 

Vi har nå kommet oss hjem og gleder oss til den stolte broren kommer hjem i kved. Vi sattser på å komme på treff på onsdag, mulig storebror blir med men da blir vi bare kort,kort:0) Får vi barenvakt til han blir vi lenger.

 

Klemmer til alle fra Thea og Mail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...