Gå til innhold

Uff..tror jeg har gjort noe veldig dumt jeg..??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seint i går kveld fikk jeg ikke sove, så jeg og venninna mi gikk en tur med hundene. Vi kom til en lekeplass og slapp hundene der inne slik at dem fikk løpt fra seg litt. Så foreslo venninna mi at vi skulle prøve å vippe på en sånn vippehuske, hvor man sitter i hver sin ende og hopper opp og ned. Ja, svarte jeg, det kunne jo kanskje få litt fortgang på denne fødinga også.. vi gjorde det et par minutter, og rett etterpå kjente jeg ubehag bak i ryggen nede ved bekkenet. I dag er jeg bokstavelig talt handikappet og har ufattelig vondt for å bevege meg (med mindre jeg har bevegd meg en stund, slik at kroppen er varm). Men så tenkte jeg, hva med babyen?? Kan han ha blitt skadet av denne hoppinga??? Fikk helt vondt inni meg av tanken, og har nesten ikke klart å sove i natt. Har kjent at han sparker, men han kan ikke ha fått noe hjerneskade eller noe vel? Hodet hans er festet og han ligger langt nede i bekkenet...uff jeg er så fortvilia, tenk å være så dum!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han kan ikke bli skadet! Slapp av! Kan godt hende du nærmer deg fødsel bare... men den vippinga har ikke noe med det å gjøre!

Skrevet

tror nok det har gått bra med gutten din, men hvis du er bekymret så kan du jo ta en telefon til føden så betrygger nok de deg med noen ord..å hvis de mener det er grunn til bekymring så ber de deg nok komme inn for en sjekk. men det er jo ett bra tegn at du kjenner liv uansett..

Skrevet

ÅÅHHH..det var godt å høre!! Jeg har vært så redd i hele natt!! Har grått av dårlig samvittighet, og så for meg at lille gutten ble født med hjerneskade eller nakkeskade, osv osv...huff!! Gjør ihvertfall ikke samme feilen en gang til! Nå er bekkenet mitt helt gåent, men det kan jeg takke meg selv for!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg.

At du har vondt i dag har nok mer å gjøre med bekkenet ditt enn at babyen i magen ikke har det bra.

Jeg har ikke kommet like langt som deg. Har 4 uker igjen og ikke noe hode som er festet. Men jeg var klatrestativ for en 2 åring forrige dagen. Den natta hadde jeg sinnsykt vondt, og det samme dagen etter. men jeg har litt skrangkete bekken.

Men er du usikker og redd så ring JM eller legen for å høre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...