tryllepike * lykkespirer* Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Har vært kvalm en uke nå og er ikke syk..venter ikm 22.7..Har alldri vært sånn før, satt på t-banen i går og trodde jeg skulle kaste opp. Måtte tygge tyggis hele turen for ikke å spy i vinduskarmen..Noen som har det sånn som meg? Er det ikke slik at kvalme kommer i så fall rundt uke 6 i graviditet...kjenner meg ikke gravid ellers da, kanskje bare ønsketenkning. Har ikke testet.. Noen som har det sånn og tror de er gravide?
Veslesnuppa Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har vært litt småkvalm og trøtt,men er vel bare innbildning.... Venter IKM 29juli. Ta en test da vel!!!!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 jeg har tatt el tester hele mnd og tok en i går og det var ikke noe utslag på den. Har hørt at om man er gravid så gir det utslag på el testene også..så jeg venter litt til med å teste, tenker jeg tester etter forventet ikm om den ikke kommer. Men det er ekkelt å være så kvalm altså, dytter i meg mat hele tiden. Ja tror det er lett å innbilde seg ting når man virkelig ønsker det...men kan man virkelig innbilde seg tl å bli sååååå kvalm???!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå