Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Trodde aldri det skulle skje så fort. Anner ikke hvor langt jeg er på vei. Har ikke hatt mensen etter at jeg sluttet på pillen for en mnd siden. Er så glad.....Nå skal Kevin bli storebror.
m@rie82 Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 å!! så gøy da!! GRATULERER!! det blir spennende i tiden fremover da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå